najczęściej zadawane pytania

Zapomniałem hasła / loginu do konta FTP, co zrobić?

Skontaktuj się ze swoim konsultantem, który udostępni w możliwie najkrótszym czasie nowe hasło.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszty dostawy uzależnione są od wagi zamawianych produktów, jak również od sposobu dostawy. Proszę zapytać o dostępne opcje dostawy wraz z ich cenami konsultanta, który zajmuje się Państwa zleceniem.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy. Szczegóły dotyczące daty i godziny należy wcześniej ustalić z opiekunem.

Czy jest możliwa dostawa poza granice Polski?

Tak, jest możliwa dostawa za granicę. Cena uzależniona jest od wagi przesyłki, jak również adresu docelowego. Dostawy zagraniczne wyceniane są indywidualnie. Aby otrzymać wycenę należy przesłać emailem dane adresowe wysyłki.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Państwa zamówienie zostanie zrealizowane w możliwie najkrótszym czasie. W razie konieczności przyspieszenia procesu druku prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Postaramy się znaleźć najbardziej optymalne rozwiązanie.

Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź biura obsługi klienta na zapytanie ofertowe?

Czas oczekiwania na kalkulację indywidualną wynosi od 1 do 4 godzin w zależności od aktualnej liczby zapytań i wykonywanych kalkulacji. W przypadku większej liczby zapytań, odpowiadamy w czasie maksymalnie 24 godzin od złożenia zapytania.

Czy mogą Państwo przeskalować plik do formatu zamówionego?

Jeśli przesłany plik umożliwia dokonanie przeskalowania, to oczywiście bezpłatnie możemy dokonać tego zabiegu.

Co to jest spad?

Spad to odległość pomiędzy linią cięcia a polem zadruku. Wymagany spad to 3 mm.

Czy mogę zlecić druk materiałów odrzuconych podczas procesu sprawdzania?

Tak oczywiście, ale Drukarnia nie odpowiada za ich jakość, czytelność i przydatność do użytkowania. Klient zleca druk niewłaściwie przygotowanych materiałów na własną odpowiedzialność.

Współpracujemy z: 

© 2018 Poldruk s.c. Wszelkie prawa zastrzeżone